keskiviikko 9. syyskuuta 2009

EI! EI MINUA VAIVAA MIKÄÄN!

Raivarivaroitus - kaikki jotka menevät hajalle siitä että bloginpitäjä on kiukkuinen, jättäkööt lukematta

Minä olen täysin terve, pystyvä ja kykenevä ihan kaikkeen mitä velvollisuuksiini kuuluu. Totta puhuen kaikki ajatukset siitä että minä - minä! - olisin kipeä, edes puolikuntoinen ovat huuhaata. En minä voi olla kipeä! Minun pitää tietää missä joka &%/(/&(#¤:n kadonnut lappu on, kysyi sitä sitten opettaja, mies, lapsi tai vaikka naapurin täti! Kadonneitten sukkien on syytä löytyä, pitää ottaa kantaa tanssitunteihin, muistaa kaikki kaikesta kaikkien kanssa kaiken aikaa. (Ynnä tehdä makkarasoppaa ilman kasviksia.)

MINÄ EN JAKSAISI KUIN OLLA JA TOIPUA EIKÄ KUKAAN TAJUA.

Olkoon sitten. Minä julistaudun epäkipeäksi tällä sekunnilla. Ihan sama mitä kurkku, nenä ja kuumemittari sanovat. Minä olen terve koska äidit eivät saa sairastua ennen kuin ovat valmiita kuolemaan.
Ja juu, enhän minä saisi tätä edes kirjoittaa. Kun perhe pahastuu. Minun bloggaamiseni ahistaa muutamia.
Arvatkaa mitä?
Just nyt minä paskat nakkaan sille! Puren jokaista joka yrittää estää minua bloggaamasta!

8 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Jätä lappu, kun lähdet...tuli vaan mieleen tämän päiväinen kirjoitukseni blogissa.

Äidit eivät ole koskaan kipeitä. Niin se on.

satu kirjoitti...

*Naur*

Anonyymi kirjoitti...

Oih ja voih, niin helevetin tuttua....
piiu

Reine kirjoitti...

Susu, miten osuikin..noh, yksi tämän mamman tempertantrumin aihe oli se että "kohta me saadaan lukea kaikki sun kuulumiset blogista" Siksi "jätin lapun" tänne...

Satu, nyt jo naurattaa itseäkin mutta AH että teki hyvää.

Juu ja Piiu, minä tiesin että sinä tajuaisit *halaa*

hippiehurrey kirjoitti...

*naur* Ei sinulle, ei tilanteelle, vaan sille, että kovin on tuttua. Äiti on siitä ihmeolento, ettei se ikinä sairastu, tai jos sairastuukin, potee vain öisin (kun siitä on vähiten haittaa muulle perheelle).

Parane pian (mutta älä kerro perheellesi: pidä rokulipäivä)! ;)

Anonyymi kirjoitti...

No jaksat ainakin riehua. Huoh. Minua ärsyttää tällainen marttyyriasenne ja vertaisnyyhkijälaumalta "hyvä hyvä"-tuen kalasteleminen. On toki järkevämpää räjähdellä täällä kuin esimerkiksi suoraan päin lasten naamaa, siitä pisteet (olettaen ettet ole lapsille pahaa oloasi räjäytellyt).

Olisikohan aiheellista painua peiton alle ja olla siellä hiljaa ja parantua rauhassa? Kyllä se perhe hengissä pysyy. Pinnan polttaminen ei ainakaan helpota parantumista.

Reine kirjoitti...

Heh ;D. Ei ole totta. Tulihan se anonillitys sieltä, kuuden minuutin heitolla omaan bloggaamiseeni. Kiitoksia pikku mielipiteestäsi.
Ja juuri, nimenomaan, tätä varten mulla on nettiPÄIVÄKIRJA. Ja avoin kommentointi että sinäkin voisit sanoa mitä ajattelet.
*lentosuukko*

Anonyymi kirjoitti...

*nauraa* Voi hellanlettas.