torstai 8. tammikuuta 2009

Ottiatuota ja Permanent fatal error

Nollakakkonen, ennen eskariinlähtöä : "Äiti, mitä tarkoittaa ottiatuota?" (vai kuuluuko siihen j väliin...).

Herranen aika, mitä minä TUOHONKIN vastaan! Aamulla "Mistä mä löydän mun pipon?" on joskus ylivoimainen tälle äidille. Tai siis onhan tuohon vastaus: "Sieltä mihin eilen sen viskasit".

Ennen kuin omat jähmeät aivot ehtivät edes ajatella loppuun tuota ottiatuota-kysymystä, teki kuusivuotias johtopäätöksen: "Kai se on vähän niin kuin 'ootas kun mä mietin' tai jotain..."

No. En minä tuon paremmin olisi sitä osannut selittää. En edes noin hyvin siis. Onneksi lapsen pää pelittää paremmin.

Kuppi kahvia myöhemmin kun täällä on paikalla enää yhdeksäksi menevä Ysiseska (joka happamasti kampesi itsesä juuri pääkallolakanoiden välistä esiin) ajatus luistaa vähän paremmin. Keksin jopa että jos haluan vuodatuksen blogeja lukea niin EI PIDÄ KLIKATA SITÄ PÄIVITYKSEN OTSIKKOA VAAN BLOGIN OTSIKKOA!!! Jes, hyvä minä.

On vaan niin pahaenteistä kun klikkaa väärää kohtaa ja tulee teksti "permanent fatal error nr 34123". Tai jotain muuta koodijargonia. Tuo on vain niin pelottava suoraan käännettynä. Pysyvä kohtalokas virhe? Hävitinkö toisen blogin vain klikkaamalla? Vai käynnistinkö kolmannen maailmansodan. Pikkuisen voisi maltillisemmin herjata. Toisaalta jos siinä on järjestysnumero niin kertooko se sen että nainen, sinä tyrit jo NÄIN MONETTA kertaa kohtalokkaasti? Vai sen että ei se oikeesti voi olla kohtalokasta kun kerran niitä on tehty jo noin monta.

Luissa tuntuu ettei päivästä ainakaan paha tule. Pokkarin kimppuun.

Ei kommentteja: