torstai 30. syyskuuta 2010

Ei kannata fiinistellä hiusten kanssa

Tuossa taannoin tein jotain ennenkuulumatonta hiuksilleni. Otin Oikein Kampaajan Tekemän Kerastase-Hoitokäsittelyn.
Se on vähän niin kuin permis ilman kiharoita. Sikäli toimiva että tuntuu kuin päässä olisi tuplamäärä hiuksia. Vaatii kyllä föönin kanssa puljaamista enemmän kuin tykkään. Minä olen normioloissakin föönin kanssa aika kädetön, puhumattakaan siitä että nyt olen tosiaan kädetön.

Eilen en sitten enää kestänyt föönaamatonta lampaanpäätä ja kirjauduin kampaamoni nettiajanvaraukseen - ookoo, Ari on vapaana klo 9 aamulla. Nollakakkosen kanssa samalla bussilla, poika hyppäsi omalla pysäkillään pois ja minä jatkoin Ekasalongille ja rääkäisin Arille että en keeeeestä enää, olen kädestäni raajarikko enkä pysty föönaamaan, teeee jotaiiin tuolle niskatukalle. Ja Arihan teki. Ihana mies. Nyt on kutrit kurissa taas.

Kotona vallitsee hyväätekevä hiljaisuus, luulen että voisin laittaa vähän fiktiota jonoksi, aikaa viisi päivää, valmiina kolmannes, ei näytä hyvältä...

Ei kommentteja: