maanantai 13. syyskuuta 2010

Mun vuoro

Ensin olivat teinit flunssassa, sitten alkoi mies yskiä ja sitten tokaluokkalainen. Mies jääräpäisyyttään ei ole vieläkään mennyt lääkäriin vaikka oireet jatkuneet yli kaksi viikkoa ja minä jo uumoilin sekundääri-infektiota (keuhkoputket, poskiontelot tms.). Mutta kun ei niin ei. Ei kai tässä aikuista miestä voi tirvaista tajuttomaksi ja raahata otille?

No, nyt on sitten mun vuoro. Tai siis yskinyt olen koko viikonlopun mutta yöllä näin kummaa unta jossa remontoin puolilahoa perintökartanoa ja riitelin sen perimyksestä Mikan kanssa (fb-ihmiset tietävät kenestä puhun). Heräsin siihen että päätä, raajoja, ja suunnilleen kaikkia liikkuvia osia jomotti ikään kuin olisin tosissaan tehnyt sitä remppaa ja kuumemittari näytti sen verran normeista poikkeavia lukemia jotta totesin että tästä taitaa tulla tänään kotona -päivä.

Siirryin sohvalle, nukahdin uudestaan ja näin FarmVille -unta jossa mulle tarjottiin vaihtoehto: "palaa tasolle 19, hinta 143 FarmCashia". Peliin perehtymättömille, tarjous oli täysin järjetön, mutta minä painoin accept-nappia vahingossa ja löysin itseni keskeltä kuraista peltoa kuihtuneiden kasvien seasta ja suunnittelin veristä kostoa Zyngalle (pelivalmistaja). Ja sitten heräsin kouluunlähtöhötinään täällä kotona.
Paluu sohvalle houkuttelee sen verran että raportti loppuu tähän. Anteeksi mahdolliset typot.

Ei kommentteja: