keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Vapaa?päivä

Keskiviikot olen yrittänyt pitää vapaina = ei varastolla. Jostain syystä ne tuppaavat täyteen kaikkea asiointia sitten. No, seiskaluokkalaisen terveystarkastus - kaikki ookoo - oli tiedossa, mutta laitettiin nyt sitten se passihakemuskin vireille. Kuvat ovat odottaneet kotona jo ties kuinka monta viikkoa sopivaa hetkeä. Henkkarikäyttöön tuota lähinnä haettiin, ja kukapa tietää? Ehkä muuhunkin. Sitten käytiin junkfoodilla Hesessä ja poika jatkoi kouluun, minä kaupan kautta kotiin ja sorvin ääreen. Jokainen jolla on monta lasta tietää miten hyvällä mielellä sitä viettää yhden kanssa laatuaikaa, joten tätä vapaapäivänkäyttöä en tosiaan pahoittele!


Sitten illansuussa pitää menemäni viime vuoden taseen (yhdistyshommia) kanssa itäkeskukseen, jotta me kaikki voimme allekirjoittaa sen. On se mukavaa kun tilintirkistelijä on tarkka. Ja se se vasta mukavaa on kun hän kertoo puolitoista vuotta myöhässä mitä kaikkea matskua hänellä pitää olla saatavilla. Kumma juttu etteivät nuo aikaisemmat ole tarvinneet :O. No mutta, pitää siitä olla iloinen että tilintarkastaja on tarkka, kun rahastonhoitajassa on toivomisen varaa "köh".
Eipä se kovin haluttu vakanssi toisaalta ole, mutta minä nyt ilmoitin etten kolmatta kautta enää jatka. Yhdistyksessä, talkoissa sun muissa olen mukana, mutta rahakirstun vartijuus loppuu tähän kauteen. Olen ihan virallisestikin erovuorossa. Ja henkäisen helpotuksesta, kun pääsen vastuusta.

No, kunhan Herra Tilintirkistelijä saa puuttuvan dokumenttinsa olen vapaa tapaamaan ystävää jota en aikoihin ole nähnytkään. Sitä ennen jos vaikka ehtisi pikkuisen huilata. Illaksi tiedossa yksi postitusproggis.

1 kommentti:

Arkienkeli kirjoitti...

Kiitos ajattelustasi tännepäin, tiedän että tiedät miltä tuntuu. Mä puolestani tiedän kuinka ihanaa on kulkea yhden lapsen kanssa kahdestaan jossakin :D Sitä ihan imee itseensä sitä pientä (?) persoonallisuutta jonka kanssa kulkee!

Jotenkin johtunee flunssaisesta perheestäni (joka siis valvottaa minua) varmaan, että ihan repesin yhdestä tavallisesta lauseestasi, mutta kun mä olen mä niin kaikkea voi odottaa : ajattelin että joku soittaa että missäs oot (sulle), sä vastaat että kuljen kaupungilla. Kenen kanssa? Viime vuoden taseen :D :D :D

Joo, ennenkuin kukaan soittaa piipaa-autoa niin poistun kaffelle...

Kuppels gubla (toivottavasti noi ei tarkoita millään kielellä mitään törkeetä)