perjantai 20. marraskuuta 2009

Lääkärissä käyty

Käytiin 97n kanssa lääkärissä. Keuhkoista ja kurkusta ei kummempaa sanomista, otettiin verenkuva ja tulehdusarvot. No news is good news eli jos lääkäri soittaa niin sitten keuhkokuvaa ja antibioottia.

Sitten kaupan kautta rossoon lounaalle ja rosson kautta kotiin. Nyt ohjelmassa postitusta

EDIT: ei soittanut läkäri. Voinemme huokaista helpotuksesta, semminkin kun keuhkokouume-epäilty jaksaa mainiosti.
Syödään tänään myöhäinen iltaruoka (lihasoppa vaihteeksi kokolihasta) kun on 95 tanssitunnilla ja karkkipäivä takana. Ja kun partiopostituskin saatiin näpeistä pois - isomman partiolaisen auliilla avustuksella - niin nyt relaan. Aika tyytyväinen olen, hoidin tuon jäsenkirjehomman kokonaan itse tänä vuonna, kahtena viimeisenä olen hoitanut sen puoliksi.

3 kommenttia:

isopeikko kirjoitti...

Harrastuksiin menee aika paljon aikaa, vaikkeivät ne olisi omiakaan :)

Celia kirjoitti...

Toipumista ja hyvää vastustuskykyä teille kaikille.

Sairastaminen ei ole kivaa, eikä varsinkaan silloin, kun on sikalunssavaara.

Lippis kirjoitti...

Tää nyt ei liity aiheeseen mitenkään, mutta jostain syystä sun sivut ei näytä mun blogin viimeisimpiä postauksia eli sen mukaan mä olen viimeks kuukausi sitten päivittäny.

Eli päivittyykö se vasta kun sä käyt kääntymässä mun sivulla vai miten.

Juu ei tässä mitään muuta sen kummempaa..