sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Eikö ne voisi pelata vaikka Trivial Pursuitia mieluummin...

Puolessa välissä pokkaria ja napu-naputtelen tässä sitä pakollista rakastelukohtausta. Minä en vain hallitse tuota..olen kai sitten liian vanha ja arkipäiväinen. Kyse ei ole turhankainoudesta, sen tietää jokainen joka minut livenä tuntee. Mutta kun en tykkää tirkistellä elävien ihmistenkään makuuhuoneeseen niin kyllä minun tarinaihmisenikin saisivat minusta rakastella rauhassa niin kuin tykkäävät. Olen minä joskus loikkinut noiden ylikin mutta nyt tämä oikeastaan vaatii koska sankaritar on lähes tynnyrissä kasvanut tyttö. Eli vielä tässä pitäisi neljävitosen kuuden lapsen äidin astua ekakertalaisen nahkoihin.

Olisi kiva kuulla onko teillä muilla jotka tätä seuraatte ja jonkinlaista fiktiota kirjoitatte samaa ongelmaa.

IRL-elämä on ollut tänään hilpeänhauskaa. Minä kuulkaa varmaan viiden vuoden tauon jälkeen läksin perheen kanssa pulkkamäkeen. Siis siten että itse laskin. Kontulassa on täyttömäki jossa on passelin kokoisia rinteitä joka lähtöön eli sinne siis. Tuli hiki, pari mustelmaa kun putosin pulkasta mutta olo oli hyvä. Kotiin tultua onkin sitten vain istuskeltu Tossun ääressä naputtelemassa.

Se uuden fiktioblogin perustaminen kutkuttaa mielessä. Sellaista mallia ajattelin että lukija voisi antaa avainsanan josta sitten kirjoittaisin. Olisinko sitten ihan suossa sen kanssa, mene ja tiedä.

Mutta sen tiedän että romantiikka ja erotiikka olisivat pois rajattuja aihepiiristä.

2 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Erotiikkaa on todella vaikea kirjoittaa niin, että se on uskottavaa, eikä kornia. Uh, onneksi ei tarvi enää yrittää sitä.
Saman ongelman kanssa muutkin pähkäilevät, olen kuullut.

Pyysin joskus lukjoita antamaan minulle alku- ja loppulauseita, joiden pohjalta kirjoitin tarinan. Se oli hauskaa, tavallaan "tilaustarina", mutta vapaat kädet kuitenkin. Muistaakseni blogistani löytyy kategoriat noille tarinoille.

Anonyymi kirjoitti...

Sun pitää virittäytyä tunnelmaan, laitat kato hapsuhuivit lapmunvarjostimen päälle, suitsukkeet haisomaan ja joku söteem soimaan :)) sitten eikun kirjoittamaan :))

Sattumaa tahi ei, mutta sieltä ilmoituksista (hesarin) löytyy meidänkin surumme ilmoitus.

Kupla