lauantai 10. heinäkuuta 2010

Hän on nahkatakkinen tyttö :)

Eurobikerissa on alkanut ale.
En minä sitä olisi huomannut, mutta mies huomasi ja osoitti minulle alekuvastosta Sweep Juliet -nahkatakkia ja minä sanoin että aha. Tykkään joo. Olen halunnut nahkarotsia jo...öö, kolmekymmentäkaksi vuotta, mutta aina on ollut jotain tärkeämpää hankittavaa.

Aamu tuli ja meni ja mies kävi aamuajelullaan. Tuli sitten takaisin ja komensi pistämään tuulipuvun housut jalkaan. Mennään sovittamaan, hän sanoi. Ja minä suunnilleen että mitvit?
Niin kun se takki on nyt siinä kuvastossa niin en minä sulle osaa ostaa sovittamatta, kuului vastaus. Eli mennään sinne Eurobikeriin niin saat koklata kokoja.
Eli siis ostat mulle nahkaisen ajotakin? kertasin vielä.
Joo.
Mitäpä siihen lisäämään. Paitsi leveätä hymyä jota edes vastatuuli ei hyytänyt kypärän sisällä. Niin, ja oikea koko tulee varastolle vasta maanantaina. Mutta maanantaina yli kolmenkymmenen vuoden toive toteutuu.
*hymyilee ja hyräilee dingon vanhaa biisiä*

Ei kommentteja: